30.9.09

Αστρική Προβολή


Από πολύ παλιά πολλά φιλοσοφικά συστήματα και θρησκείες υποστηρίζουν πως ψυχή και σώμα υπάρχουν χωριστά και πως η ψυχή εξακολουθεί να υπάρχει και μετά το σωματικό θάνατο.Υπήρχαν και υπάρχουν πολλά ερωτήματα και προβληματισμοί σχετικά με το τι συμβαίνει με το πνεύμα όσο διαρκεί η...

ζωή,για το αν είναι δυνατόν να ταξιδέψει έξω από το σώμα και να επιστρέψει ξανά σε αυτό.Ακόμη μπαίνει το ερώτημα αν μπορεί ένα κομμάτι του εαυτού μας να υπερβεί τους περιορισμούς του χώρου και του χρόνου και να επισκευτεί άλλες διαστάσεις.....Με βάση τις εξωσωματικές εμπειρίες,το φαινόμενο κατά το οποίο η ψυχή αφήνει το φυσικό σώμα, συνήθως κατά τη διάρκεια του ύπνου, ονομάζεται αστρική προβολή...Αρκετοί άνθρωποι θεωρούν ότι έχουν βιώσει τουλάχιστον μια αστρική προβολή,άλλοι ακούσια και άλλοι εκούσια δηλαδή με την χρήση διαφόρων τεχνικών.



ΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

Οι υποστηρικτές των αστρικών ταξιδιών λένε ότι αυτά γίνονται σε μια διαφορετική πραγματικότητα, η αλλιώς σε μια άλλη διάσταση του κόσμου μας, την οποία δεν μπορούμε να συλλάβουμε με τα δικά μας μέσα, δηλαδή με τις πέντε αισθήσεις μας.Αυτός, λοιπόν, ο ‘’άλλος κόσμος ‘’ ονομάζεται αστρικό επίπεδο. Ο φυσικός κόσμος στον οποίον ζούμε είναι τρισδιάστατος και μόλις που αντιλαμβανόμαστε την τέταρτη διάσταση, τον χρόνο ο οποίος κυλάει γραμμικά και μας φθείρει.Φανταστείτε όμως τώρα εναν κόσμο ‘’άυλο’’, φτιαγμένο όμως από ενεργειακή ‘‘ύλη’’, ο οποίος είναι το πρώτο επίπεδο της πέμπτης διάστασης(όπως τουλάχιστον το ορίζουν οι δάσκαλοι των εσωτερικών επιστήμων)και στον οποίο ο χρόνος δεν ‘περνάει’. Οι δύο αυτοί ‘’κόσμοι’’, συνδέονται ανά πάσα στιγμή και συνυπάρχουν, αλλά πρέπει να είναι κανείς ‘’αφυπνισμένος’’ για να μπορεί να έχει την επίγνωση αυτού του γεγονότος. Το αστρικό επίπεδο λέγεται ότι λειτουργεί σε μια ανώτερη συχνότητα από αυτή του φυσικού πεδίου στο οποίο κατοικούμε. Πιστεύεται ότι το αιθερικό(αστρικό) μας σώμα, πνεύμα ή διάνοια, μπορεί να ταξιδέψει στο αστρικό επίπεδο αν λειτουργεί στην ίδια υψηλή συχνότητα.

Υποτίθεται πως το αστρικό επίπεδο εκτός από τα ανθρώπινα αστρικά σώματα, είναι γεμάτο και με άλλες οντότητες , ορατές και αόρατες, φιλικές και εχθρικές. Όταν κανείς μπαίνει στο αστρικό πλάνο, τον περιμένουν διάφορες εκπλήξεις που δημιουργούνται από τους ‘’προστάτες’’ του χώρου, που θέλουν να φοβίσουν και να αποθαρρύνουν τον επισκέπτη. Το αστρικό επίπεδο μπορούμε να το συγκρίνουμε με τον κυβερνοχώρο όπου κυκλοφορούν διάφοροι επικίνδυνοι ‘’ιοί’’, από τους οποίους ο ταξιδιώτης μπορεί να προστατευτεί από τα ‘’μάντρα’’,που ας φανταστούμε ότι είναι κάτι σαν τα anti-virus συστήματα....





ΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ

Αστρικό ταξίδι λέμε οτι έχουμε όταν απαλλάσσεται προσωρινά η ψυχή απ’ το σώμα και ταξιδεύει ως ενέργεια. Επικρατεί η άποψη πως η ψυχή συνδέεται με το σώμα με ένα είδος «ομφάλιου λώρου», τον οποίο συνήθως ονομάζουμε Αργυρος Χορδή. Αυτή η χορδή είναι απεριόριστου μήκους διότι πολύ απλά δεν είναι ύλη.Είναι όμως αυτό που διατηρεί το σώμα ζωντανό.



ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΣΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα πολλά παραδείγματα εμπειριών αστρικής προβολής και συγκεκριμένα στο φόρουμ του esoterica.gr...Δυστυχώς ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος και ήταν αδύνατο να τα διαβάσω όλα!κύρια ‘’συμπτώματα’’ πριν γίνει η αστρική προβολή, είναι πλήρης χαλάρωση και έντονο βουιτό στα αφτιά.....

Θα σας παραθέσω μια από τις εμπειρίες που θεωρώ ότι ήταν και η πιο χαρακτηριστική και είχε αρκετές λεπτομέρειες:



‘’Η πρώτη φορά που βγήκα από το σώμα μου ήταν βράδυ.Κοιμόμουν ,μπρούμητα όπως πάντα, και ξαφνικά άρχισε το βουιτό στα αφτιά μου!το σώμα μου είχε παραλύσει αλλά προσπάθησα να μείνω ψύχραιμη και να χαλαρώσω.Όσο πιο πολύ χαλάρωνα, το βουιτό γινόταν όλο και πιο έντονο.Παρατήρησα ότι ενώ ένοιωθα τα μάτια μου κλειστά, έβλεπα γύρω μου!Καθώς το βουιτό μεγάλωνε-σε σημείο που ένοιωθα ότι πάει να σπάσει η μύτη μου από το τράνταγμα- άρχισα να νοιώθω σα να έλειπε το πίσω μέρος του κεφαλιού μου!! Και μάλιστα ότι στο κέντρο του εγκεφάλου μου ήταν τώρα το κέντρο του βουητού από το οποίο ένοιωθα σα να φεύγει προς όλες τις κατευθύνσεις μια θερμότητα ,κάτι σαν ενέργεια! Εκείνη τη στιγμή ένοιωσα τα πόδια μου να σηκώνονται προς τα πάνω και σε λίγο είχα φύγει ολόκληρη!!! Ήταν η πρώτη μου ολοκληρωμένη εκσωσωματική εμπειρία και πρέπει να πω ότι δεν μπορούσα να το ελέγξω καθόλου....σα να με πήγαινε αυτό όπου ήθελε! Ήταν μεγάλο ξάφνιασμα όταν άρισα να διασχίζω τους τοίχους του σπιτιού μου! Αντιλαμβανόμουν την εναλλαγή της ύλης μόνο με την εναλλαγή της θερμότητας. Όταν περνούσε το κεφάλι μου μέσα από άλλα υλικά, έβλεπα μόνο σκοτάδι, ενώ εντύπωση μου έκανε ότι ενώ το σπίτι μου ήταν μέσα σκοτεινό (λόγω νύχτας),εγώ μπορούσα να δω...Πέρασα στο δωμάτιο των γονιών μου και τους είδα να κοιμούνται...σε εκείνο το σημείο παραξενεύτηκα ιδιαίτερα, γιατί κατάλαβα ότι μπορούσα να τους δω ενώ το κεφάλι μου θεωρητικά κοιτούσε από την αλλή!Τότε ήταν που διαπίστωσα ότι το πιο πιθανόν είναι το αστρικό μου σώμα να έχει πεδίο ορατότητας 360ο! Αυτό που με συγκλόνησε πραγματικά όμως, ήταν κάποια στιγμή που ανέβηκα πιο ψηλά από την πλάκα του σπιτιού μου και όταν ‘’κοίταξα’’ προς τον ουρανό...ΧΑΘΗΚΑ στη μαγεία που είχα μπροστά μου!Αντίκρυσα δισεκατομύρια αστέρια!Ήταν σα να μην με επηρέαζε το φως της πόλης και να μπορούσα να δω όλο τον ουρανό με τα άστρα! Ενθουσιάστηκα ,μα και φοβήθηκα συγχρόνως πρέπει να πω... έτσι, κάνοντας μια σκέψη για το που είναι το σώμα μου, ένοιωσα ταυτόχρονα την είσοδό μου σε αυτό!! Είναι αξιοσημείωτο ότι ένοιωσα σαν να πέφτω με φόρα πάνω, και μάλιστα στο κέντρο της πλάτης μου και να ΑΠΛΩΝΟΜΑΙ σε όλο μου το σώμα!!!Ναι, ναι, ναι απλώθηκα σε όλο μου το σώμα-ένοιωσα ακόμα και να ‘’γεμίζω’’ και τις άκρες των μαλλιών μου! Τότε ξύπνησα πραγματικά,αισθανόμουν παντού μουδιασμένη και κουνήθηκα δύσκολα.Η γαλήνη που ένοιωθα μετά ήταν απίστευτη.Έμεινα πολύ ώρα ξύπνια ,τόσο ενθουσιασμένη που δεν μπορούσα να σκεφτώ τίτποτα!







Από τότε και στο εξής, μου έχει συμβεί αρκετές φορές και όλες ‘’από μόνο του’’ χωρίς να έχω κάνει η ίδια κάποια προσπάθεια.Μετά τις 5-6 πρώτες φορές προσπάθησα να ελέγχω μόνη μου που θα πηγαίνω.Δεν μου ήταν πολύ εύκολο και χρειάστηκα μεγάλη θέληση για να το καταφέρω αυτό .Όσο για το αν είμαι σίγουρη ότι μου συνέβει......φτάνει να σας πω ότι μια φορά που βγήκα έτυχε να είναι στο σπίτι η γυναίκα του αδεφού μου....και όταν βγήκα από το σώμα μου και ήμουν έξω απ το δωμάτιό μου...άκουσα τη φωνή της μέσα σε κάποιο άλλο δωμάτιο.Κοίταξα εκείνη τη στιγμή προς το μέρος αυτό και σα να έβλεπα ‘’μέσα από τον τοίχο’’,είδα τι φόραγε!Όταν ξύπνησα την πήρα τηλέφωνο και βάζοντάς τη να μου περιγράψει ακριβώς τι φόραγε...συνειδητοποίησα ότι τελικά δεν βλέπω όνειρα όλον αυτόν τον καιρό, αλλά ότι είναι όλα πραγματικά!!!!’’



ΓΙΑΤΙ Η ΑΣΤΡΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ

Κάποιοι θεωρούν ότι είναι πιθανό κάποια στιγμή της αστρικής προβολής κάποιο άλλο πνεύμα να μπει στο σώμα εφόσον η ψυχή ‘’απουσιάζει’’.Όμως η ψυχή δεν το έχει εγκαταλείψει τελείως , αφού το άτομο που κάνει αστρική προβολή είναι ζωντανό.Πάντως δεν ξέρουμε πολλά από τον κόσμο των πνευμάτων και καλό είναι να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί.Επίσης έχει ακουστεί ότι άνθρωποι μετά την επιστροφή τους από αστρικό ταξίδι είχαν ψυχολογικά προβλήματα.



ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΑΣΤΡΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

Λέγεται πως αν χαλαρώσει κάποιος απόλυτα το βράδυ στο κρεβάτι του παρατηρώντας τη διαδικασία του ύπνου και αν προσπαθήσει να μείνει ακίνητος και χαλαρός μέχρι να αρχίσει να χάνει την αίσθηση των μελών του σώματός του, θα έρθει και η στιγμή που θα αρχίσει η διαδικασία του ύπνου και του αποχωρισμού από το φυσικό πεδίο....Ο κοινός άνθρωπος έχει αδυναμία στο να πραγματοποιήσει μια αστρική προβολή όχι επειδή δεν έχει αυτή τη δυνατότητα αλλά επειδή δεν την έχει ‘’καλλιεργήσει’’ και δεν έχει συνειδητοποιήσει πως η βούλησή του μπορεί να επενεργήσει στο αστρικό του σώμα...





ΑΣΤΡΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ??ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!

Οι επικριτές της αστρικής προβολής, υποστηρίζουν πως αυτό το οποίο ονομάζει κάποιος αστρικό ταξίδι, μπορεί απλά να είναι αποτέλεσμα παραισθήσεων, φαντασιώσεων, παρενεργειών φαρμάκων και ναρκωτικών ουσιών καθώς δεν υπάρχει καμία σοβαρή επιστημονική απόδειξη....Οπότε φυσικό είναι να μας δημιουργείται η απορία τι να είναι άραγε η αστρική προβολή?έντονο όνειρο?δημιούργημα της φαντασίας μας?εναλλακτική κατάσταση συνείδησης?η ηλεκτρομαγνητικά ερεθίσματα στον κροταφικό λοβό του εγκεφάλου?Ο,τι και να είναι πάντως,αλήθεια ή ψέμματα, η αστρική προβολή θα συμβολίζει την παντοτινή ανάγκη που έχει ο άνθρωπος να αποκολληθεί από την ύλη και τον ίδιο του τον εαυτό.....



Πηγές esoterica.gr, metafysico.gr,geocities.com,utopia.duth.gr,ihnilatis.gr και όχι μόνο...